3F UL Gear — одна з найвідоміших торгових марок з виробництва туристичного спорядження як в Азії, так і на європейському та американському ринках. Незважаючи на те, що бренд вважається відносно молодим, він уже завоював визнання мандрівників у багатьох країнах світу.
Пояснень популярності бренду, що росте, кілька:
- туристичне спорядження відрізняється ультралегкою вагою;
- при виробництві використовуються якісні матеріали, які наділяють вироби унікальними властивостями;
- товари створюються досвідченими майстрами, які виготовляють продукцію з використанням сучасних технологій, у тому числі комп'ютерного моделювання, лазерного різання та безшовного зварювання;
- ціна виробів бренду нижча, ніж на аналогічне туристичне спорядження інших брендів.
Проте характеристики товарів та їхня вартість — це не єдина заслуга популярності бренду. В основі всього лежить особливий підхід інженерів до винаходу та створення продукції 3F UL Gear, який читається у назві та став ключем успішного розвитку компанії.
Історія бренду 3FULGear
Компанія 3F UL Gear була заснована у 2008 році як конкурент для світових виробників туристичного спорядження на азіатському ринку. Однак менш ніж через десять років товари бренду завоювали не тільки ринок Кореї, Японії, Сінгапуру та інших країн Центральної та Східної Азії, але також почали експортуватися до Європи та США, де користувачі гідно оцінили якість продукції.
У прагненні створювати доступні товари для подорожей різної складності бренд 3F UL Gear розширився від маленької компанії з продажу туристичних наметів та похідних рюкзаків до одного з найкращих виробників у сегменті ультралегкого спорядження.
На даний момент асортимент бренду включає низку туристичних виробів, які можна віднести до товарів першої необхідності для мандрівника:
- туристичні намети та тенти;
- складні стільці та крісла;
- туристичний одяг;
- легкохідні рюкзаки;
- непромокальні чохли;
- карематы и килимки;
- трекінгові палиці та інші аксесуари.
Крім доступної вартості виробу бренду відрізняється якістю та надійністю, про що свідчить регулярне вдосконалення та доповнення асортименту. Востаннє повне оновлення товарів 3F UL Gear відбулося в 2016 році: були додані нові товари з покращеними характеристиками, переглянуті конструкції бестселерів бренду, більшість ключових виробів отримала покращений склад тканин із включенням сучасних водовідштовхувальних волокон та світловідбивних матеріалів, а намети та тенти з металевими каркасами. у комплектах почали вироблятися за передовою технологією так званого «безшовного зварювання», яка робить зварне з'єднання повністю невидимим для ока людини.
Спорядження 3F UL Gear розраховане як на піші походи для новачків та любителів, так і для професійних спортсменів, які звикли кидати виклик складностям та підкорювати найвищі вершини. Про це говорить назва бренду, в яку вкладено основну суть підходу виробника до створення своїх товарів.
Значення логотипу 3F UL Gear
Сенс назви компанії 3F UL Gear стає зрозумілим, якщо поділити його на три частини.
UL — скорочення від Ultra Light, що в перекладі з англійської означає ультралегкий. Це одна з ключових вимог, яка виставляється до продукції компанії: незалежно від типу та розміру товару, він повинен мати мінімальну вагу, щоб у мандрівника була можливість взяти виріб із собою в пішу подорож..
Gear у перекладі з англійської означає «спорядження», і тут все максимально просто — бренд виробляє спеціальне екіпірування, яке призначене для активного відпочинку.
А ось для розуміння значення 3F доведеться заглибитися в географію та звернутися до основ китайської мови.
3F є позначенням одного з чотирьох піків гори Сігуньян, яка знаходиться в центральній провінції Сичуань. У перекладі з китайської Сігуньян означає «Гора Чотирьох сестер». Сестри — це чотири піки, які є частиною національного парку, де в природних умовах мешкає близько 30% світової популяції панд. Назви вершин позначають їх порядкові номери від найнижчого до найвищого, і пік СаньФен (SanFeng, Третя сестра), який дав назву бренду 3F UL Gear, є третім за висотою.
У перекладі з Мандаринського діалекту (одного з найпоширеніших діалектів китайської мови) Сань означає число «три». Звідси і з'явилася назва бренду, де 3F - це скорочена назва піку СаньФен.
Сам пік був узятий за основу неспроста — його висота становить 5355 метрів, і це одна з найвідоміших висот у Китаї, яка користується популярністю для сходження як серед мандрівників-новачків, так і досвідчених альпіністів.