FAQ
1. Я можу зробити замовлення за телефоном?
Звісно. Наш менеджер допоможе Вам оформити замовлення за телефоном. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:
- Прізвище та Ім'я одержувача
- Номер телефону одержувача
- Артикул товару (вказаний поруч із фото товару)
- Номер відділення Нової Пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур'єром)
- Спосіб оплати (передплата або оплата при отриманні)
2. Я вирішив зробити замовлення на ніч. Як це зробити?
Замовлення на сайті оформлюються 24/7. Їхня обробка відбувається в робочий час (Пн-Сб з 8:00 до 20:00, Нд з 9:00 до 18:00)
3. Я не зміг відповісти на дзвінок із інтернет-магазину. Що робити?
Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті та поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам передзвонить Вам пізніше.
4. Моє замовлення не було надіслано. Чому?
Ми надсилаємо замовлення ТІЛЬКИ після того, як зв'яжемося з Клієнтом і він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися Клієнту, замовлення не надсилається.
5. Я хочу внести зміни до оформленого замовлення. Як це зробити?
Наш оператор завжди передзвонює Вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни на замовлення в телефонному режимі.
6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили за 10 хвилин. Чому?
На обробку замовлень потрібно деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо Ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті.
7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але його не отримав. Чому?
Трапляються такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Щоб отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.
8. Якщо ціна на сайті та в роздрібному магазині відрізняється?
Ми працюємо за єдиною ціною, але оскільки акції можуть проходити тільки на сайті або тільки в роздрібному магазині, то Ви можете придбати товар за більш вигідною пропозицією.
9. Чи можу я купити товар, якого немає в наявності?
Якщо в картці товару горить кнопка "замовлення", то Ви можете залишити своє замовлення, отримавши знижку за очікування товару, передоплата не є обов'язковою. І як тільки товар потрапить на наш склад - менеджер одразу ж з Вами зв'яжеться та обумовить актуальність замовлення та доставку.
Якщо на товарі не вказано ціни, то на жаль, саме цей товар Ви купити не зможете. Але наші менеджери із задоволенням допоможуть Вам підібрати аналог.
1. Скільки коштує доставка по Україні?
Детальна інформація за посиланням Доставка
2. Чи входить у ціну товару вартість доставки? Або треба платити за доставку окремо?
Вартість доставки не включена до вартості товару. Ви окремо оплачуєте доставку у відділенні Нової Пошти чи кур'єру.
3. Як довго доставляються посилки?
Доставка кур'єром по Україні здійснюється по буднях з 11:00 до 17:00.
Доставка по Україні Новою поштою або кур'єром - термін 1-2 дні.
4. Я ще не має паспорта. Як я можу отримати посилання на Нову пошту?
Ви можете ознайомитися з правилами отримання посилки на Новій Пошті за посиланням нижче.
https://novaposhta.ua/ru/dokumenti_na_otrumannya_
5. Мені надійшло SMS-повідомлення з якимось номером. Що це за номер?
Після надсилання ми надсилаємо SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви отримуєте свою посилку на Новій Пошті та можете відстежувати її статус.
6. Як я дізнаюся, що моє замовлення прибуло на склад Нової пошти і його можна отримувати?
Ви повинні отримати SMS-повідомлення від Нової Пошти з повідомленням про прибуття посилки.
Для перевірки статусу посилки, можете ввести номер ТТН (його можна знайти у SMS-повідомленні, яке ми надіслали після надсилання посилки) на сайті Нової пошти у розділі Відстежити вантаж
7. Я ніколи не користувався послугами Нової Пошти. Як мені отримати посилку?
Все просто. При оформленні замовлення Ви обираєте склад Нової Пошти у Вашому місті. Попередньо ознайомитись зі списком складів можна на сайті http://novaposhta.ua/
Після надсилання посилки ми надсилаємо Вам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви можете відстежити, де знаходиться Ваша посилка та коли її можна отримати. Відстежити можна на сайті Нової Пошти в розділі Відстежити вантаж.
Після того, як Ваша посилка прибула, Нова пошта надішле SMS-повідомлення з повідомленням про те, що посилку можна отримати. Ви берете з собою паспорт або права водія, номер ТТН і йдете у відділення Нової Пошти, яке вказали при оформленні замовлення. Диктуєте номер ТТН оператору, пред'являєте свої документи, сплачуєте посилку та доставку.
8. Я випадково вказав доставку до іншого міста? Як змінить замовлення?
Наш менеджер дзвонитиме Вам для підтвердження замовлення. Уточніть, що хочете змінити адресу доставки або внести будь-які інші зміни на замовлення.
1. Як я можу сплатити товар?
Всі доступні способи оплати можна переглянути в розділі Оплата
Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, зв'яжеться з Вами наш менеджер і уточнить усі деталі.
2. Чи можу я зробити передоплату, щоб заощадити на доставці?
Звісно! Ви можете сплатити замовлення відразу після його оформлення на сайті. Існує 2 способи передоплати:
- Ви можете оплатити замовлення банківською карткою (розрахунковою чи кредитною) або за рахунком-фактурою;
- Платіжна система Interkassa, яка дозволяє здійснювати моментальні платежі за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard у всьому світі (без комісії).
3. Мені повернуть гроші, якщо товар з якоїсь причини мене не влаштує?
Звісно. Ми завжди йдемо назустріч Клієнтам.
4. Я сплатив товар за Interkassa відразу після оформлення замовлення, але вирішив скасувати замовлення. Мені повернуть гроші?
Звісно. Сума, сплачена Вами, буде перерахована будь-яким зручним для Вас способом.
5. Я сплатив замовлення на картку Приват Банку. Як мені повідомити про це?
Ми рекомендуємо відразу ж зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті, або написати в онлайн-чат і повідомити № замовлення, суму та Ваше прізвище.
Якщо ж Ви сплатили замовлення у неробочий час, наші менеджери побачать Вашу оплату в робочий час та зателефонують Вам для підтвердження замовлення.
Пам'ятайте, що чим оперативніше Ви оплатите замовлення та повідомте нам про це, тим швидше ми надішлемо замовлення.
1. Яка у Вас гарантія на товар?
Ми гарантуємо якість продукції, яка представлена в інтернет-магазині Fonarik.com! Саме тому наш магазин надає Вам гарантію на весь асортимент..
1. Скільки у мене є часу на повернення товару?
Повернути товар, який користувачу не підійшов з будь-яких причин, можна протягом 14 днів, починаючи з доставки кур'єром виробу або отримання посилки. Повернення товару здійснюється компанією Нова Пошта.
2. Як я можу повернути товар?
Для здійснення процедури повернення Вам необхідно:
- Переконатись, що Товар не має слідів використання та пошкоджень, Товар у повній комплектації (як на момент покупки), збережені всі споживчі властивості (Товар включається, всі функції працюють), збережена упаковка.
- Написати нам на пошту info@3fulgear.com.ua із зазначенням у темі листа «заявка на повернення» та повідомити номер замовлення, назву Товару та причину повернення.
- Надійно запакувати та відправити Товар нам за даними, які надав менеджер магазину.
ВАЖЛИВО: НЕ ВІДПРАВЛЮЙТЕ ПОСИЛКУ ПІСЛЯПЛАТОЮ!
3. Коли я отримаю свої гроші за товар?
Кошти будуть повернуті протягом 7 днів з моменту отримання товару магазином.
4. Я виявив шлюб. Мені повернуть гроші або поміняють товар?
Звісно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару чи повернення грошей.
1. Скільки коштуватиме ремонт товару не за гарантією?
Все залежить від конкретної нагоди, вартість ремонту можна буде отримати, тільки після огляду товару майстром.